۷ کلیپ از برترین های ووشو

 

کلیپ اجرای فرم جیان شو : 

 

 http://s1.picofile.com/file/6272541246/Jianshu_Liu_Li_.3gp.html

 

کلیپ بهترین حرکات ورزش های رزمی : 

 

 http://s1.picofile.com/file/6272536216/Martial_Arts_3.3gp.html

 

کلیپ صحنه های مبارزه دانی ین : 

 

 http://s1.picofile.com/file/6272553318/Donnie_Yen_3.3gp.html

 

کلیپ اجرای فرم نان چوان توسط فرشاد عربی : 

 

 http://s1.picofile.com/file/6272571426/Farshad_Arabi.3gp.html

 

کلیپ مدرسه ی شائولین در چین : 

 http://s1.picofile.com/file/6272513078/Wushu_School.3gp.html

 

۲ کلیپ آموزش تونفا به درخواست یکی از دوستان :

 

 http://s1.picofile.com/file/6332659954/Tonfa_1.3gp.html 

http://s1.picofile.com/file/6332644864/Tonfa_2.3gp.html 

نظرات 11 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 10 اسفند 1389 ساعت 20:09

سلام دوست من لطف کردی جواب دادی من ووشو کار میکنم سبک چانگ و سنتی البته سنتی فقط سلاح های بلند کوتاه شلاقی مثل زنجیر شلاق دادائو پودائو نیزه بادبزن و...............کار میکنم هستم کرمانشاه من فرم میمون مست رو میخوام البته با اجرای دائو (شمشیر)مدتهاست که دنبال این فرم میگردم اما خیلی کم پیدا میشه البته میشه ابدایی ساخت اما باید اول نگاه کرد استیل نوع حرکت انعطاف و .........رو رو فیلم باید فهمید
اگر واسم پیدا کنی خیلی ممنون میشم

امیر شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 18:04

سلام ببخشی چند وقتی نبودم مشکلات اجازه کانکت شدن نمی داد
به هرحال اومدم یه عرض ادب کنیم وبعدش بریم
خوشحال شدم بای راستی وبلاگتو آپ کن

امیر پنج‌شنبه 4 فروردین 1390 ساعت 16:11

سلام من دوباره اومدم تو وبلاگت ولی نا امید شدم واسه من فرم نذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به هر حال خواستم فقط یه سلام بدم خدمتتون امید وارم موفق باشید

مرتضی دوشنبه 8 فروردین 1390 ساعت 08:42

خیلی ممنون که کلیپ تونفا رو گذاشتین I LOVE YOU

امیر دوشنبه 8 فروردین 1390 ساعت 23:15

سلم من اومدم ۱ نظر کوچیک بدم برم چرا از عکس های خودت در وبلاگ استفاده نمیکنی......................
اگه تونستی یه آژ جدید از کلیپ ها بکن
من خیلی وبلاگتو قبول دارم اگه میشه فرم سنتی هم بذار مثل شلاق زنجیر یا چانگ جدید
من زود به زود بهتون سر میزنم بای

امیر دوشنبه 15 فروردین 1390 ساعت 20:23

سلام خوب هستی ببخشی من دیر به دیر بهتون سر میزنم نیستی دیگه واسمون ایمیل نمیزنی کجایی؟ای بابا ما یه فرم خواستیم واسمون نذاشتی؟اشکال نداره همین طوری هم قبولت داریم؟به قول بچه ها ما خر ادبتیم پسر ؟این وبلاگ رو آپ کن چند تا کلیپ جدید بذار حال کنیم بعدش زود به زود واست نظر مینویسم حالشو ببری؟

امیر دوشنبه 15 فروردین 1390 ساعت 20:34

خواهشن اگه واست مقدور بود این نوشته رو بذار تو وبلاگت یه یادگاری از ما داشته باشی؟ اولین چیزی که یک ووشو کار باید آویزه گوشش کند استقامت در هدف است تکرار کند و دوباره تکرار کند و تسلیم ضعف خود نشود تا به خاصیت تکنیک برسد آنچه باعث رشد انسان های بزرگ و فرهیخته شده نه نبوغ آنها بوده و نه هوش فوق العاده و نه قوانین وارثی راز بزرگان ووشو کار یک چیز بوده و آن استقامت در هدف با وجود مقاومت جاهلان و مسخره کنندگان زانو به زمین نزنند و تنها یک چیز می دیدندو می شینیدند وآن هدفشان بود /////اگه مایل بودی و گذاشتی تو وبلاگ اسم منو پایین صفحه با ذکر شهر کرمانشاه بزن ؟اجباری نیست اگر مایل بودی چون واقعا واسه هر ووشو کاری گفتم تو بهر جمله رفته؟خوب بسه دیگه سر شما رو به درد نیارم ؟دوستدار شما امیر یا سجاد حیدریان ؟کرمانشاه /منتظرم

امیر شنبه 20 فروردین 1390 ساعت 23:28

سلام هادی جان من دیگه رفتم دانشگاه احتمال میدم تا دوهفته دیگه نتونم بهتون سر بزنم؟ولی امید وارم وقتی برگردم وبلاگت آپ شده باشه؟با یه جمله پایانی خداحافظی میکنم؟ سبک باش چون بادمعلق در هوا همچون ابر نرم/ و چون سرب محکم/ تنه سخت میافتدو ساقه نرم خم میشود

امیر جمعه 23 اردیبهشت 1390 ساعت 15:59

سلام به هر چی ووشو کار بی معرفت داش هادی احوال نمیگیری خوب یاد ما میکنی واقعا که داشتیم ؟باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟راستی وبلاگت آپ نشده چرا آپ نمیکنی به هر حال حال هدف مزاحمت بود بای بای

شرمنده امیر جون این چند ماه کاملا درگیر کنکور بودم نرسیدم.ولی ازین به بعد در خدمتت هستم و همیشه وبلاگو آپ میکنم. ممنون از همراهی و نظراتت

نماینده سبک جمعه 13 آبان 1390 ساعت 11:22 http://fu-jao.blogfa.com

سلام بچه ها. وبلاگ خوبی دارید. لینک شدید.
با سبک سنتی ما هم آشنا بشید شاید براتون جالب باشه.
شاد و تندرست باشید.
fu-jao.blogfa.com

نماینده سبک شنبه 21 آبان 1390 ساعت 00:44 http://fu-jao.blogfa.com

با درود و آرزوی تندرستی و روزی خوش برای شما هم رزم گرامی.
از اینکه فعالیت های همه دوستان و شما بزرگوار رو در زمینه گسترش فلسفه و فرهنگ و سنت چین در قالب هنر رزمی کهن آن یعنی کونگ فوی اصیل می بینم بسیار خوشحال هستم. این ناچیز و همه دوستان ارجمندم نیز مانند شما کوشش در شناساندن این هنر ظریف و اصیل داریم. گر چه سبک ما به کهنگی بند بند آجرهای معبد شائولین است و غباری 3000 ساله همگام با ساخت معبد شائولین بر آن نشسته است ولی پس از 3000 سال بنا به تشخیص استادان و راهبان اعظم معبد شائولین پنجه ببر شائولین نیز که جزء سبک های پنج گانه حیوانی درون معبد بود و در درازنای تاریخ شائولین فقط به راهبان درون معبد آموزش داده می شد این بار به فردی غیر چینی آموخته شد. باعث افتخار همه ما ایرانیان است که تنها یک غیر چینی و آنهم یک ایرانی در جهان توانسته تا مراحل عالی این سبک درون معبدی را فرا گرفته و گواهینامه پایان سبک از سوی استادان معبد شائولین به او اعطا شود و هم اکنون تنها در جهان و آنهم در ایران آن را با عشق و علاقه و دلسوزی فراوان به همه دوستداران هنر رزمی اصیل کونگ فو بیاموزد. ما همه مدیون زحمات استاد گرانقدر شی فو علی رضا صفوی هستیم. این تارنما که برای تدوین مطالب آن وقت و زحمات ناچیزی کشیده شده تقدیم باد به این استاد دلسوز و همه عاشقان فرهنگ شائولین. تا در توان ماست در شناساندن واقعی این هنر اصیل و کهن کوشش می کنیم. تارنمای شما هم به لینک ما افزوده شد. از هر سبکی و رشته رزمی که باشید همواره برای ما قابل احترام خواهید بود. چشم به راه دیدگاه های سازنده شما در تارنمایمان هستیم.

شیه شیه- نماینده بنیانگذار سبک در استان گیلان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد